Jag och bilar...

Jag vet inte vad jag gör när jag lämnar in bilen..
Ser jag dum i huvudet ut? Trög kanske, typ blåst blondin?
Såklart.. men inte mer än vanligt ;-)
Dem på jobbet förstår inte hur jag bär mig åt...
Kom till bilverkstan i förgår för att byta däcken.
Dem lyfte upp bilen högt i luften.. o dem båda utbrast "OJ"
Whaaaa tänkte jag.. pallar inte mer skit med bilfan
Dem kallade på mig så jag skulle få se...
Opppps hela avgassystemet släpade ner
"Kör du en mil till hade troligen hela skiten brakat ner"
Vi måste fixa detta till dig, ska vi göra det?
Njaooo menade jag på.. de va ju inte riktigt vad jag tänkt, jag ville
ju bara byta däcken för 200 :-
Hur som.. efter lite om & men 1 timme senare, så åkte jag därifrån
med ett lagat avgassystem och bytta däck för 500 riksdaler
Ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0