Gaaaahhhhh

Jag älskar klänningar med rejält öppen rygg, fasen va snyggt det är!
Nästa gång jag klär upp mig ska jag leta fram min svarta med djup rygg
Typ aldrig använd, 3 år gammal.. men sjukt snygg!
Denna som Rihanna har är ju helt underbar
Kanske lite väl fransig, men sjuuukt snygg ringning
Kanske dessa från H&M skulle va shyssta till?
Synd bara att inte jag är en typiskt "klacktjej"
Ska gå en kurs tror jag ;-)
-----------------------------------
BTW
Var idag inom Ben&Jerry shop och frågade efter CinnamonBuns
DEN KOMMER INTE KOMMA TILL SVERIGE
F*ck

Kommentarer
Postat av: Nathalie

De klackarna är jag stolt ägare till :) hihi

2010-11-10 @ 21:32:50
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0