CrazZyy week

Godmorgon!
Sitter på jobbet och ska snart in i möte!
Helgen har varit underbar, den avslutades med Ikea & söndagsmys som vanligt..
Dem kvällarna är tooookiga, hahaha
Bara dem som är med förstår vad jag pratar om ;-)
--------------------------------------------------------------------
Detta är min sista vecka på jobbet, jobbar fram till onsdag!
Har mycket att hinna med, överlämning, avsluta allt som är ute etc..
Sen blir det en veckas semester innan nya tag;
Den 1 december lämnar jag online branschen och ska in mot TV-reklam
Ska bli tok-kul :-)
MTV/Nickelodeon... kommer bli en grym utmaning!
Längtar!!!
Kommer dock sakna mina nuvarande kollegor tok mycket... :-(
Men som sagt.. kommer bli en grym utmaning och ett kliv in i ett nytt media tänk!
Have to go....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhhhhh grattis till nytt jobb:) vad roligt. Vad ska du hitta på nu? Sälja reklam för/åt MTV? Eller vad ska du för spännande? Kram

2010-11-22 @ 12:55:08
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är med helt underbar :) Kommer du hem ngt i veckan eller du bara stannar och laddar i huvudstaden?? Lycka till på nya jobbet.. du kommer att klara dig galant=)



POSSS

2010-11-22 @ 14:59:15
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0