Min morgon..

Bjöd på en runda i spåret! Sjukt härligt, o ännu bättre med detta underbara väder.
Visst är det väl ok med genomskinliga strumpbyxor nu?
Jag har varje fall hivat mina svarta, för nu är sommar punkt slut!
Fick så konstiga blickar på tuben, typ "tycker hon inte de e lite väl kallt med kjol"... Nix, det tycker jag inte!
För det andra är kjolen ganska långt under knäet..
Va på en bra dragning i morse, sen har det blivit presentation o ändra offert tid till nu.. o nu lunch.
Denna härliga bild tog jag i morse på min runda.. Så skönt när allt känns öde!
I vanliga fall är denna park hyfsat livad med ungar o skrik, och igår kväll spenderade folk sin tid med öldrickning o boule här.. såg trevligt ut!
Ikväll väntar AW o trevligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0