lunchbloggar....

Är en dag inne på kontoret!
Skönt faktiskt då jag har en miljon saker jag måste ta itu med, ringa... följa upp förslag o boka möte.
Full rulle helt enkelt.. Men de e kul och en bra dag, i like!
Tittade precis i kalender, de e ju Kristi himmelsfärds nästa vecka. De blir så tokigt med dessa röda dagar mitt i veckan.. Svårt o få mål o kontroll att fullföljas.
Herre gud, vi är snart inne i juni månad, varje år går bara snabbare o snabbare.
Snart sitter man där innan man hunnit blinka i gungstolen på altanen med rynkor på kinderna o tänker tillbaka på dessa händelserika dagar!
Men en sak som jag jobbar på, och som definitivt inte får ta över är stress.
Bara onödigt att stressa upp sig.. Allt löser sig, om man bara tar en sak i sänder.
Mitt nya motto:
Nu ska jag återgå till jobbet, o försöka hinna äte en bit mat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0