Kväller..

Nu är precis en offert omgjord o iväg skickad!
Härligt med kunder med snabb vändning.. tog en halv minut att få svar på mina frågor för att jag skulle kunna göra klart förslaget, 21.40 liksom.. bra där!
Gillar..
Ikväll blev de storhandling.. älskar fylla kyl o frys.. men hatar bära:
Sen fick jag med Linpan på en mycket lugn kortis promenad... Jag kände att jag verkligen behövde få luft efter denna vedervärdiga förkylning. Som fortf inte släpper...:-( Kändes som jag sprungit en mil..
Känner mig fortfarande helt sänkt, men luft var skönt att få.
Lite bortskämd som bor så nära varandra, grannar typ... så enkelt att bara "ska du med på promenad" o så ses man om 4 min.. skönt för att vara Stockholm!
Jag älskar Vinterviken.. verkligen kärlek!
Så underbart vackert där
Lika vackra damer.. mohahaha
Nu ska jag krypa ner o mysa med min söta påg!
Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0