Inlines...

Kan vara det roligaste som finns, eller ja kanske att ta i, men väldigt kul varje fall!
Jag hittade mina i min rensning igår.. Senaste halvtimmen spenderade Linpan på dem fram o tillbaka, fram o tillbaka längs hela min lägenhet, ha ha ha!
Det är ju en super skön känsla att rulla fram.. ordagrant.
Så nu ska det börja Inlinas, minst 2 timmar i veckan.. kan bli farligt dock vid nerförsbacke, vad gör man.. slänger sig åt sidan om det går för fort?
Ja säg det!
Haft en super duper megamys kväll med Lisa & Linn, underbart!
God middag, lovely sällskap o ett glas rött, me like.
Stoffe e på Media Weeks festen o lär komma hem sjungandes vid 4 tiden ;-) Ha ha ha
Glömde ju skriva om min lördag då jag var i stallet med Johannis, det var underbart..
Här bjuder jag på 2 fina bilder
Söööta tuudan o Pride!
Fick hänga med henne till stallet där hon hjälper en tjej att rida o ta hand om hennes häst regelbunden, det var super mysigt.. Du blir inte av med mig tuuudan, jag kommer hänga på igen! ;-)
Nej nu ska jag krya till kojs!
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0