Hallelulija vi lever!

Kors i taket, vi lever efter en galen inlines tur!
Jag skrattade så jag dog när Linn skulle ta sig nerför trappan..
Jag trodde nog faktiskt mer att hon skulle dö än att jag skulle dö av mitt garv
Bjuder på denna, (eller ja... Linn bjuder på denna)



Ha ha ha ha ha vi hade så kul!





Stoffe var så orolig för oss...
"Ni åker väl inte utan hjälm o skydd... skojar ni?? åker ni utan hjälm? ni kan ju inte åka... ni e ju dumma



Jag ser ut som ett litet barn som precis fått sina första fina inlines och är ute o premiär åker!
Nu har jag precis kommit ur ett härligt bad.. var snäll mot mitt hår idag o haft en olivolje inpackning..
Underbart bra för håret, men sjukt drygt att få ur allt! Det krävs x antal shamponeringar..
Mitt hår har lyckats bli så torrt på sistone.. det brukar det inte va.. hm.. för lite vitaminer kanske!
Idag drog som sagt träningen så smått igång med en inlines tur.. i morgon måste löpdojjorna på igen.. Äntligen typ frisk! Börjar i lugn takt så kan inget gå fel! Får panik av att tappa fysen som man så fint byggde upp, sakta men säkert!
Vidare mot målet:
Uturvassennermotstrandenmålet ;-)




Kommentarer
Postat av: Linn

alltså, du var inte så smidig i trappan du heller baby!!! pusssss

2010-05-10 @ 22:31:38
Postat av: Elin

I Know baby.... ;-) MO ha ha ha ha ha

2010-05-11 @ 10:28:05
URL: http://elfielinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0