Av alla dess slag! Frisyrer o stil... Kom ...

Av alla dess slag! Frisyrer o stil... Kom på tunnelbanan för ett tag sen.. Jag tittade upp o framför mig stod, ja jag vet inte hur jag ska beskriva det, men den mest enormt extrema frisyren jag någonsin skådat! Helt enormt hår, en uppsättning på det som inte va av denna värld... Skit coolt? As fult? Skumt? Häftigt? Ja jag vet inte.. Hur som kände jag mig själv väldigt "som alla andra" i denna stund med min askblonda page o Gina kläder från topp till tå... Jag gillar utstickande stilar o människor.. Jag e nog en fegis helt enkelt! Nehe, nu är snart dagens Tunnelbana trip över o jag ska springa upp på jobbet! Ha en strålande dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0