Hello sunshines!

Lördag idag, gillar lördagar... man känner sig lagom avslappnad, slipper tänka jobb jobb jobb + att man vet att det är sovmorgon imorn igen.
Fick dock ingen sovmorgon i morse, då jag hämtade Linpan vid 09.20 för att sen hämta Johanna för att sen gå på Johannas Crossfit wood pass på gyme.
Jihaaaaa och fy fasen va tungt det va.
Gryymt jobbig cirkulations träning med olika styrkeövningar som varvas i ett hej dundrande tempo.
Man kör 2 & 2. Vore de bara så väl att man kände personen man körde med så..
Nej nu ist slackade jag ner på hennes tempo som jag körde med.. Sorry ;-)
Läxa till fröken Persson... Fyyyyys
Så här ser jag ut just nu:
O det är INTE ett skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0