Ny -pääääror

Hur glad blev inte jag när jag sprang ner o skulle slänga på ett brev på lådan, gick in o skulle handla potatis och till min glädje ser att dem har fått in små söta färsk potatisar!
Dagens lycka... ha ha ha tur man kan bli glad för mindre!
Mobilen e tvärdöd o ligger på laddning.. det är stort! Helt slut på batteri.. vilket innebär att det varit en bra o fullspäckad dag!
Potatis är nog faktiskt bland det bästa som finns... typ..
När jag var lite o kom på middag hos mormor o farmor.. va det än var för mat, så hade dem ALLTID kokt en extra skål potatis till mig. Jag skojar inte.. jag var besatt av päror!
Än idag älskar jag det.. men äter det på tok för sällan.. ren lathet... men nu så!
Måste ha lite energi till mitt springpass... suck, har inte alls lust till det just nu, men kanske piggnar till efter lite matintag!
Som sagt, imorn e de partaj.. temafest.. hm!
Hiphop/Gangstar
Have noooo idea va jag ska ha på mig... jo en liten ide!
Eller kanske man ska skippa klä ut sig? Neeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0