Nu va de kväller...



Nadia & Linn gick precis hem.. haft en super lugn o soft kväll!! Myyys

Nu sitter jag åter uppkrupen i min soffa... åh vad jag gillar den platsen ;-)

De får bli en film sen sova.. vinterviken runt i morgon bitti med Linn, sen till Nadia o fixa Stoffes frippa, sen soffletande..
Full rulle med andra ord! 

Testade nya loka fläder.. nya? kanske inte, men för mig var den ny. Sjukt goo varje fall!
Brända popcorn på det, mumma!

Har en rastlös karl brevid mig... ;-)



O han brukar klaga på mig o att jag är rastlös... icke! Idag vann han det priset.. jag har varit ovanligt lugn för att vara jag.. till o med sov 2 timmar mitt på dagen. Vaknade upp o kände mig helt febrig o sjuk.
Skumt det där när man sover mitt på dagen att man nästan blir tröttare än innan..

Dagen I-landsprblem ;-)

Tjiipp








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0