Mask o kräm

Så fort värmen o sommaren kommer blir min hy lustig.. jag behöver alltid byta ansiktskräm helt!
Har jag i vanliga fall för torr hud, får jag ha tvärt om nu!

Hur som är ett starkt tips för somare, om man bara vill att huden ska återfuktas, denna blåa från Nivea:



Jag använder den varje morgon o kväll, och se bara ett tunt lager foundation på det under dagen!

Insåg dock idag att min foundation blivit för mörk, ha ha ha
Vad är problemet? De flesta människor får byta till mörkare nu.. ska jag behöva skaffa ljusare?
Aldirg i livet.. Jag SKA bli brun snart! jaje box!

Sitter med ansiktsmask nu.. fresh!!



Jag tycker det är underskattat! De är fan bra dem här maskerna...

Inte ofta jag gör det, men de e lovely!

Två dagar i rad nu... värsta lyxen!
Jag Lisa o linpan hade en grym spa & avtackningskväll igår för min bubbelkopp..

Meeeega mys ♥



Kommentarer
Postat av: Evelina

Min söta fina lilla blekfis! Snart ses vi och då jävlar ska vi bli fulla. A LA CARTE!!!!!!!!!! =)



Ps. Du får inte bada i vårt akvarium, tyvärr. D.S.

2010-06-17 @ 08:35:19
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0