Varning för "Röstmemo" i Iphone


För ca 5 månader sen, fick jag min Iphone från jobbet...
Kul telefon, när man lärt sig den.
Är man inte en tekniknörd, utan en annan typ av nörd, som inte riktigt förstår sig på vad saker och ting är bra för gällande det tekniska... så kan det lätt uppstå förvirring och pinsamheter.
Jag fick från min gruppträningschef på Balance, en massa musik i en hel mapp, som var tänkt att jag skulle använda mig av när jag sätter ihop mitt corepass, faktiskt nästan bara bra låtar!
Hur som, ville min kära kollega B ha denna musik på även sin lur.
Självklart ska han få det, så jag lade över all min musik på hans telefon, och han i sin tur förde över till sin bror.
En dag kom B till jobbet, och frågade:
B: Elin, låtarna jag fick av dig... Är det bara kända artister och färdiga låtar!
Jag: Mm, hur så??
B: Brorsan var ute o sprang igår, då hade de kommit upp nån konstig låt, typ kareoke, sjukt falsk!
Jag: Fan va konstigt, nej nej, de e ju bara vanliga låtar.. det måste va nån låt som typ är dåligt inspelad..
B: Mm, mycket möjligt!
En månad senare...
B: Alltså Elin, den där låten min brorsa hört, den kom igår när ja tränade.. det måste verkligen va  nån som försöker sig på och sjunga, typ kareoke..
Jag Skumt, de måste ju varit henne jag fick låtarna av som spelat in av missatag!
Jag tar upp Itunes på datorn, går igenom alla låtar från A-Ö...
Längst ner står det "inspelning.."
Jag trycker igång låten... då är det JAG som i min ensamhet en kväll, suttit och försökt mig på alla Iphones olika funktioner, kommit åt röstmemo knappen, spelat in en underbart vacker Titanic "Every night in my dreams..."
Den måste ha sparats av sig själv, och på nåt sätt följt med när jag förde över min Itunes lista till B.
HA HA HA där fick jag och mitt hopp om att fortfarande kunna sjunga är ett minne blott!!!
;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag döööööör... det var ju skit! Jag kan se dig sitta och spela in =)

2010-01-25 @ 09:20:32
Postat av: muttperfling;)

Älskling fy fan va härligt, jag hade ju dött om jag hade hört de! Sååå Elin det där hahahaha Puuuuuuss

2010-01-26 @ 22:33:48
URL: http://emmascissorhands.blogspot.com
Postat av: B

hahahahahahaaha!!! Stooor humor! :-))))



2010-02-05 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0