Mysig dag

Har haft en mega mys dag med Frida i Gallerian! :-)
Fika och maaaaasssssor med kaffe!
Så mycket kaffe så jag fick städ ryck när jag kom hem.... Vad var det i kaffet?? Mohaha
Ikväll, vad händer?
Återstår att se..
Antingen slår jag på stort och faktiskt orkar hänga på och dricka öl, eller hyr jag 2 filmer, lägger mig under täcket och köper 15 kilo godis!
Alex min egna lilla floristis, tulpaner och rosor ihop?
Hm, men fint blev det!
Jag sorterar bland mina en miljon saker och kläder...
Är av med min favorit mössa :-(
Mössan: Fin
Jag: Mupp

Kommentarer
Postat av: frida

Tack för en mysig dag gumman! Vi får försöka få ihop en kväll i veckan också. Hoppas du får en mysig kväll. pusss

2010-01-23 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0