Tisdag kväll...

Vi sitter på centralen i Gbg o jobbar...
B berättar att han äntligen hittat ett bra hotell vi kan bo på, toppen tänker jag..
Går in o kollar på bilderna och min toppen känsla ändras ganska fort, riktigt sunkigt!
Ja ja, så farligt kan det väl inte va??
Väl framme i Malmö, glada o hungriga o jag en gnutta gnällig såklart, beger vi oss till fots mot hotellet.
När vi kommer fram, möts vi av en syn som vi på rikitgt trodde var ett skämt!
1300:- kostade det (dock fick vi det för 890:-, men ändå...)
Det var värre än man kan tänka sig.
Kommer in genom dörren, då sitter en sunkig tant bakom disken, tittar på oss och tittar sedan ner.
Hon blir förvånad när vi säger att vi ska bo där..
Ut kommer en typ blodhund springandes, rakt emot oss, och jag är sådär lite lagom glad för hundar som jag ej känner... Faktiskt mega rädd om jag ska va ärlig!
Han ger oss vars en nyckel.. jag våning 2, Bengan våning 3.
Han säger att det är fullt, inte en kotte syns till, inte ett ljud hörs och bakom disken hänger alla nycklarna på sin vanliga plats.
Fullt??? Nja...
Jag hade sett fram emot att gå direkt till mitt rum, krypa ner i en varm fräsh stor hotell säng och bara få koppla av o sova...
Det resulterade i att jag snabbt som tusan informerar om att vi måste, obs måste dricka vin..
Spökhak AB:
Finn ett fel???
I morse avnjöt jag en helt amazing hotel frukost!

Kommentarer
Postat av: Henrik

hahaha... är det en hifi-väckarklocka man ser...

2010-02-10 @ 22:43:36
URL: http://lukastorp.blogg.se/
Postat av: eve

hahahaha....fy fan!

2010-02-11 @ 22:16:36
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Elin

Helt rätt hi fi på en mkt hög nivå ;-)

2010-02-13 @ 00:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0