Nu är de snart slut på veckan, nu e de dags för fredags myyyys!

Ikväll är det megamys afton hos Lisa med girlsen, myyys!
Dagen har varit bra, fått mycket gjort.
Hade en lång lista jag var tvungen att ta mig igenom med offerten, besvara mail, upplägg osv..
Nu är den avklarad, och helgen väntar!
Har blivit aningen för mycket kaffe under dagen!
En helt vanlig dag på jobbet för mig, är mina närmsta redskap:
Dator, kalender och telefon... de klarar man sig långt på!
Ps. Jag bytte ut datorn mot kaffet ser jag, hahaha
det säger endel om min kaffe konsumtion...
Helgen kommer bli mega!
Som sagt tjej mys idag, 3 & 30 års kalas/fest imorn... & söndagen förblir hemlig ;-)
Körde mitt första pass på gymet igår sen jag skadade ryggen.. de märks att jag varit i vila i 2 månader
Aj aj aj säger jag o biccarna idag, känns som armarna är helt uppsvällda o ska spricka...
Typ så här:
Ha ha ha ha
Nu börjar allvaret, på riktigt!
Limpan, nu köööör vi!
Man blir extra laddad nu när man inte fått träna... fick sån sjuk kick igår, bra känsla då man lättare kommer igång!
Nu vill jag bara att all snö o halka ska försvinna så man kan återuppta löparrundan i vinterviken.
Helt magnifikt underbart ställe och man tänker inte på hur jobbigt det är för miljön är så vacker!
Kom på en sak till...
I morse då skulle jag gå ner till gröna faran för att flytta denna pärla till en plats som hon får stå på, då det är städdag på fredagar just där jag ställt henne!
Ne he, då går hon inte igång!!!!!
Jag orkar inte med denna bil längre.
From nu är hon till salu... Bil någon???
Hel, ren & fin & helt perfekta bromsar!!
Ingen??
Ne he gott folk, nu checkar jag strax ut för idag!
Pooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0