Kväll!

Sooooft kväll, godis godis o godis... Oj oj oj va jag ska äta godis!
Mår sådär efter gårdagens bravader...;-)
Dagen började med ytterligare snöskottning för att få ut gröna faran...
Hade fått en varnignslapp.. "Är den inte flyttat innan den8/2 för vi bort den..."
Neeeeeej inte min pärla, snart är hon hel igen och då är de roadtrips på hög nivå som gäller!
Jag gillar trevliga människor.
De flesta som gick förbi typ skrattade och sa " kul lördags nöje, he he he..."
Inte alls kul tycker jag... men så plötsligt, kom en äkta trevlig själ fram och sa...
"Stackare... hade de inte varit för att jag måste hem med barnen hade jag tagit en spade och hjälp dig.."
De orden var så underbara!!
Hon på riktigt led med mig, och var inte alls skadeglad!
Stoffe har skadat benet efter Ufc????, o kunde därför inte hjälpa mig denna gång.. sist var det han som stod och grävde och jag stod bredvid med min skadade rygg o hejade!
Då jag ser ut som stryk idag bjuder jag enbart på en mörkare sida av mig själv:
Min förra födelsedag bestod bla av denna tårta...
Jag tror på riktigt att jag kunnat äta en hel sådan just nu!

Kommentarer
Postat av: eve

Fy fan vad god den ser ut! Vill ha Elins-tårta!!!!! Bäst på tårtor!

2010-02-08 @ 19:40:47
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0