Jeeeiii

Okey hörrni...
Snart rullart faran igen!
Helt underbart :-)
Tack min ängel för hjälpen!
Det kommer va en sådan frihet, att åter kunna ta bilen när man vill, köra vart man vill och bara köra!
Jag älskar verkligen köra bil, därav detta eviga tjatande om bil..
Så snart tuudis får du va rallyshaffis igen Mohahaha
I morgon lämnas den i goda händer! Yes!
I morgon måste jag nog även lägga mig i kärring grillen...
Det är väääldigt dax för de, genomskinlig är bara förnamnet!
Jag roar mig med att titta på bilder från sommaren, och blir ännu mer deppig.. Snyft!
Kom precis in i badrummet o hittade denna filur Hihihi sötis!
Nu ska de myyysas för snart åker min söt hem igen! :-(
Natttiiiss!!

Kommentarer
Postat av: linnis

fin kjol du har på dig!! Vart har du köpt den och vem är den otroliga skaparen och designern?

2010-02-25 @ 08:36:04
Postat av: Storfräs

Trevlig spanienbild Elin =)

Längtar tillbax...

kram Jesper

2010-02-28 @ 03:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0