Hosta & biffar

Min hosta vägrar ge sig... har varit och tagit nya prover idag!
Snyft...
Stackars min arm, hatar hatar verkligen hatar blodprov..
Jag vet att jag är löjlig, men blir helt snurrig innan.
Har för första gången i mitt liv gjort biffar, feta-ost biffar!
Fina tycker jag, nu ska dem bara in i ugnen!
Ha ha ha va äckliga dem ser ut på bild... men serru, skenet bedrar!
Jag tror att Stoffis bli så här glad när han återigen märker att jag faktiskt kan laga mat om jag anstränger mig!!
Visst?
Nu vill jag verkligen BARA att det ska bli vår... längtar ihjäl mig!
Är trött på kylan, är trött på att frysa, är trött på att behöva klä på mig en miljon saker!
Förstå:
Våren, billiga H&M pilots och gröna faran................
Trevlig kväll!
Ps. missa inte Paradise final... mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0