Nu får de va slut på torkan..

Bloggtorkan såklart.. mohaha

Helgen har varit lovely!
I fredags firade vi Linn med middag o fest, riktigt trevlig kväll!
Middag, kareoke & sen utgång :-) 

Resten av helgen har mest bestått av mys o stan..
O såklart sprungit runt i mina innetofflor som jag fick av Sassa!

Aaaaas varma ska tilläggas.. tips för er som fryser



Jag fick min julklapp idag av min älskling...
Världens bästa är han! ♥
TACK, bara älskar min nya jacka!!!



Har fan inte ägt en ordentlig vinterjacka sen gymnasiet...
Sjukt men sant! Denna blev jag kär i så fort ag fick på mig den!
Kom in i min skinnjacka idag i butiken.. och när jackan var betald frågar hon

"Du ska ha den på dig va..."
Ha ha ha helt rätt... för frös gjorde jag ända in i benmärgen!

"Jag fryser inte" envis som man är... ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0