Helgen!

Nu är det söndag, igen..
Gaaalet vad dagarna går fort!! Är fortfarande lite små krasslig... Gaaah när ska skiten försvinna.. Börjar bli ordentligt less på det nu!
Har varit med Linpan och köpt julklappar idag, de va mysigt, och inte så mycket folk som vi nog befarade att det skulle va.. Dock var det en match i sig att komma fram med bilen. Det tog ca 20 minuter för mig att skrapa av alla rutor och slå bort ca 3 decimeter snö. sen väl i trafiken var det som bambi på hal is! Ha ha ha.. att vi utsätter oss för denna livsfara, galet! Vi hade en liten ide, då jag inte såg åt sidorna eller framåt, att linn skulle sticka ut huvudet via takluckan och dirrigera mig i rätt riktning... men vi kom helskinnade hem.. dock hälften av julklapparna kvar :-/

(Ja, jag körde väldigt långsamt och mycket försiktigt)

Igår var jag mest tokdöd och satsade på att bli frisk hemma i soffan!

I fredags hade jag & Stoffis årsdag.. maaaassa mys!
Fick världens finaste rosor (även de största jag sett) Såå fina :-)



Hade lite problem att transportera mig och dem från jobbt till hotellet... ;-)

Är nu extremt trött på vintern, men tyvärr har den ju bara börjat!

Nu ska jag fortsätta med det jag gör.. hitta alternativ att ta mig till Skåne den 23:e
Har någon plats till mig så hojta!! Thaanx

Längtar till jobbet imorn, älskar den känslan!

Ha de, ha de

Kommentarer
Postat av: Nathalie

4 år va:)

2010-12-19 @ 21:26:05
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Konny

Kul att raketen lever! Måste vara premiumoljan du hällde i ;-) Glöm inte att fylla på nu under vintern! I alla väder kan man lita på sin Peugot!



PS.

Att tänka på! Peugot ÄR en prestandabil ala Ferrari, Lambo, Nissan Z370(I know u like!). Glöm inte att ta hand om din raket!

/K

Du vill väl inte att kylan ska

Postat av: älskling

Puss min fina och tack för en underbar helg.. Älskar dig

2010-12-20 @ 14:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0