Friday!

Korvstoppnignen börjar släppa och saker & ting börjar fastna..
Siffror, uttryck och termer snurrar fortf

Njuter, de känns bra!!!

Dock har jag blivit tokförkyld och har svårt att andas
(förkylningen i näsan.. inget allvarligt)

Sen var det det här med dialekten.. på senare har både jag, och andra märkt att vissa av mina fina breeea skånska ord förfinas! Gaaaaahhh... ska lägga upp en plan för att komma ifrån detta faktum att min breeaste skånska trillar smått mellan stolarna!

En kollega 2 skrivbord ifrån mig är från Malmö, får börja lyssna mer på honom helt enkelt!
Hans dialekt är BREEEEE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fredag, och ikväll blir det middag och vin med tjejerna.. najs!


Me want, me like...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0