Somna vakna somna vakna... Kan inte sova! ...

img_0561 (MMS)

Somna vakna somna vakna... Kan inte sova! Bajs o huvudet spränger! Hittade en fin bild från i lördags! E fortf i Norrköping. Det har varit en toppen dag förutom lätt hjärnskakning o fetebula.. Klant Elin skulle tvunget "skalla" räcket! Vi var o körde gokart turnering, de va skit kul ( förutom att ja loosade ) efter det skulle jag ta upp min klämma från marken o dämmer in pannan i räcket som jag inte såg... Det gjorde så ont så jag inte visste vart ja skulle ta vägen! Hoppas att jag inte vaknar med att bulan förvandlas till helt blå o att jag ser fullständigt blåslagen ut!!! Detta är bara en sån sak som händer mig.. Om jag bara kunde skylla på att de hände i stridens hetta... Tur jobbet snart drar igång o huvudet är där det ska va igen! Förhoppningsvis... ;-) Ska bli megahärligt att snart komma till Stockholm o träffa girlsen :-) nu MÅSTE jag göra ett nytt försök att sova, död! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0