Istället för kaffepaus...

Lägger jag in en rad här!
Så är det bara.. när det är fullt fokus på jobbet o telefonsamtal efter mail efter telefonsamtalet måste man ta ett bryt.. Jag blir på riktigt knäpp om jag sitter o fokuserar för länge på en o samma sak!
Idag sitter jag dessutom själv inne på sergel, vilket resulterar i inte så många att snacka med!
Saknar Bollmora..
Ikväll blir det Republik med ett stort gäng, ska bli kul!
Stoffe drar på helhelgs -svensexa o linpan flyttar in.. ;-)
Imorn blir de Skarpö på dagens o svänga dem lurviga på kvällen... Söndag lär bli en stor påse godis och massa film!
Nehe, nu är pausen slut & jag ska återgå.. på återseende!
Ps. idag har jag nersläppt.. kors i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0