18.00?

Vart tog tiden vägen? Försvann helt enkelt...
Ja som skulle sitta i min soffa en hel fredagkväll, äta godis (så jag inte kommer i klänningen i morgon) o bara njuuuuta!
Nehe... vem konkurerar man då med? Jo HarmanfuckingKardon, har man kardon har man allt??
Noooope, har man kardon har man arg Elfi!!!
Okey jag är inte så charmig arg.. inte alls faktiskt, så nu ska jag va glad!
Till en helt annan sak.. var o träffade mitt kusinbarn i somras när vi va nere.. fick en bild skickad idag från min farbror.. Tyckte bilden va så söt!
Jag, Gustav & HarmanFuckingKardon ägaren! ;-)
Han vägrade dra in tungan o pressade huvudet så hårt bak att jag fick träningsvärk, ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0