Överlevde...

Vatt i Nyköping på kalajs och Stoffe körde... mycket bra idag måste jag säga, och vi är nu hemma helskinnade!
Mycket bra jobbat darling!
Nu tar jag en paus innan jag hoppar in i duschen, sen blir de vasastan med Nadia o linn!
Hoppas att Johannis kommer o hälsar på med!
Vi blev bjudna på sjukt god fisk i nypan, grymt gott och efterrätt på de!
I morse blev de powerwalk sen en kortis joggning...
Ute på Nääs fick jag den stora äran att hjälpa Fredrik, Görans son, att slinga hans hår
Ha ha ha
Sådan mor sådan son...
Jag va ju också tvungen att va med på bild, alltid lika snyggt när jag tar dem själv.. vadå skakig på handen!
Kom till Nypan och tyckte att jag såg så trött ut, va inte alls trött och tyckte de va skumt..
Sen såg jag att jag glömt sminka mina ögon ;-)
Har vita ögonfransar o bryn, så utan fejk blir de lite blekt... ha ha
Imorn blir de en soft myssöndag med stoffs, och en fika hos Johanna o kevin.
Ska se hur fint dem fått de i lägenheten.
Även ett träningspass ska klämmas in!
Ha en strålande lördagskväll
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0