Oj oj oj...

Vad jag varit urusel på att uppdatera här sista veckan!
For ner till Kristianstad i torsdagskväll, jobbade därifrån i fredags..
Faktiskt så bloggade jag x antal inlägg. Bla när Jag, Alex, Hanna & Jocke va på banken o hade middag o sen fest
Sen i lördes när jag, Alex o Lina var hos Lina o röjde sen gick ut.
Superkul helg!!!
Jag mobilbloggade o kände mig nöjd, men sen när jag kom hem så såg jag att inga inlägg gått fram...
Hur som ligger jag nu nerbäddad o gjort i 2 dagar, sååå synd om mig.
Jobbade i måndags, började känna mig lite hängig o frösen.
I tisdags va det riktigt illa, men var på jobbet ändå o sen slog det till på kvällen!
I vanliga fall är jag så hattig när jag känner mig krasslig, kanske är hemma någon dag helt deckad o sen drar till jobbet fastän jag inte är frisk!
Det tog emot i morse att stanna hemma idag med, men fan nu ska jag bli frisk!
Nehe, nu ska jag återgå till att ligga under täcket o bli frisk.
Har ingen smak, så allt jag äter känns som luft.. skit äckligt!
Så fort jag är på benen ska jag uppdatera mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0