Lunch o visitkort...

Nu har jag en liten lunchpaus, blir dock att trycka i mig en bagel med lax samtidigt som jag sätter ihop statistik...
Då tyckte jag även att jag fick rätten att skriva några rader här
Måste berätta om ett möte jag o min kollega nyss var på... En kund från utlandet var på besök, och vi körde en liten dragning för dem osv...
Jag o min engelska, ha ha ha
Va fasen, de e inte så lätt när man inte pratar det regelbundet... det gick helt ok, fast jag var inte inne i snacket förrän vi skulle gå typ!
Hur som, skulle jag förmedla hur bra det var att de fick en kod på våra visitkort som de använder som loggin på våra datorer...
Då bräker jag ur mig på min skånskengelska:
"Our Visit Cards" Ha ha ha Jonas fick sig ett gott skratt ;-)
En saker är säker... jag ser smartare ut idag än vad sanningen säger:
De är glasögonen som gör de..... ;-)
Ne he, nu måste jag jobba vidare!
Ett besök hos Nadia efter jobbet kommer sitta fint!
Sen blir de ytterligare tester inför loppet.... Puuust

Kommentarer
Postat av: Frida

det kan även vara den nya hårklämmen.. Släng upp en bild efter besöket hos Bobbys..

2010-04-12 @ 20:28:11
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0