Innan jag somnar...

Ligger i sängen med datorn på magen o halv sover...
Fått iväg en offert o ska sova, helt död e jag!
Skulle hinna med massa saker ikväll, vart tog tiden vägen?
Hann med ett rikitigt bra träningspass, grymma va vi...;-)
Min ovän just nu:
Hur svårt ska det va.... att stryka en vanlig skjorta?
Inte jätte kan man ju tycka, jo men tydligen just i mina händer ska den här vidriga manicken göra allt utan att samarbeta!
Galet irriterande att hur många ggr man än stryker, ett o samma plagg, så blir det aldrig slätt?
DAGENS I-LANDS PROBLEM
Efter en kvarts svordomar sket jag i de... den blir fan lika skrynklig så fort ja sätter på mig den ändå!
Måste verkligen knoppa nu.. tidig morgon i Tyresö..
Älskar denna tavla.. orden säger allt:
(Nyårs present från Evelinis & Henke:-))
Ska krama på min karl nu som drar till Götet imorn.
Sweat derams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0